Важливі новини
НВК » Методична робота » Урок з англійської мови в 5 класі на тему “Leisure time. Interests and hobbies”

Урок з англійської мови в 5 класі на тему “Leisure time. Interests and hobbies”

НВК «Рава-Руська школа-гімназія»

   Урок

         з англійської мови

         в 5 класі на тему

     “Leisure time. Interests and hobbies”             

       

      

                                                                                 Підготувала і провела

вчитель англійської  мови

НВК «Рава-Руська

школа-гімназія»

Думич Надія Василівна

 

Тема:  Проведення вільного часу. Інтереси учнів. Улюблене заняття.

        Метa: —    повторити та активізувати лексику до теми;

  • вчити учнів вживати у реченнях прикметники з прийменниками;
  • вчити учнів розповідати про своє коло інтересів та улюблене заняття у вільний час;
  • формувати навички учнів працювати у парах та групах;
  • вдосконалювати навички читання, письма та усного мовлення.

       Очікувані результати: на основі вивчення даної теми учні зможуть:

  • використовувати в усному та писемному мовленні лексичні одиниці, необхідні для ведення бесіди про улюблене заняття;
  • правильно вживати прийменники з прикметниками;
  • розповідати про свої інтереси та захоплення.

      Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.

      Матеріали: картки, слайди, підстановчі таблиці, комп’ютер, підручники.

      Методи та прийоми: бесіда, робота в парах, робота в групах, гра “Hidden words”, гра “ Slalom”, гра “ Magic Box”.

 

Хід уроку

І. Початок уроку.

  1. Привітання, повідомлення теми та мети уроку. (Слайд №1)

Слайд1

  1. Уведення в іншомовну атмосферу.

Бесіда з учнями про свято Валентина.   (Слайд №2)

Слайд2

  • What date is it today?
  • What holiday do we celebrate on February 14?
  • Who was St Valentine?
  • What do people send on this day?
  • What do you write in the cards?
  • Do you get presents on this day?
  • Do you like this holiday?

 

  1. II. Основна частина уроку.
  2. Повторення лексико-граматичного матеріалу.

1)  Гра «Hidden words»  (Слайд №3, 4)

Слайд3

Слайд4

Учитель просить учнів знайти слова, пов’язані з темою «Моє улюблене заняття». Учні по черзі називають знайдені слова.

GameHidden words    

Find ten more words connected with hobby 

            

E H O R G F M P R G D H K L
H L H C N H K P O A L G O O
O L H C E O K O K R A E A O
S K A T E B O A R D I N G I
T N D J D B I N T E R E S T
A I P M L Y P A I N T I N G
M T C H E S S H N I D J J M
P T L O W E H D A N C I N G
F I I A O A S L B G J C O C
M N I A R D O K V F H K O A
I G H I K I N G C G D L I O

Keys: hobby, hiking, skateboarding, stamp, interest, needlework, gardening,

knitting, dancing, chess, painting

2) Виконання вправи на  вживання прикметників з прийменниками у реченні. (Знайти відповідність) (Слайд №5)

 Слайд5

І. Match.                        

  1. Good / bad          a) on
  2. Interested b) about
  3. Crazy                           c) of
  4. Fond / scared d) with
  5. Keen                                 e) at
  6. Bored                         f) in

 

3) Учні усно складають речення з поданими словами та виразами.

(Слайд №6)

Слайд6

  1. Аудіювання.

1) Етап підготовки до прослуховування діалогу.

Бесіда з учнями про дійових осіб, які розповідають про свої захоплення та інтереси.

2) Етап прослуховування діалогу.

Учні слухають текст та заповняють пропуски. (Слайд №7)

Слайд7

Listen to the dialogue and fill in the gaps.

 

Interviewer: Do you have a 1__________________?

Mrs Smith:  Well, I’m keen on 2 ______________ in the garden, because I love

flowers.

Interviewer: What sport are you 3_____________ in?

Mrs Smith: Well, I’m interested in 4____________.

Interviewer: Are you 5________________ at judo?

 Mrs Smith: No, but I’m crazy about 6 ___________________ it on television.

Interviewer: What are you good at?

Mrs Smith:  I’m good at 7_____________ and Clueless and Holmes are very

fond of my food.

Interviewer:  What are you 8______________ at?

Mrs Smith:  I’m bad at 9___________________ and dancing.

Interviewer:  I think 10________________ is a good hobby for you.

Mrs Smith:  Yes, but I haven’t got a garden.

 

Listen to the dialogue and fill in the gaps.

Interviewer: Do you have a hobby?

Mrs Smith:  Well, I’m keen on working in the garden, because I love

flowers.

Interviewer: What sport are you interested in?

Mrs Smith: Well, I’m interested in judo.

Interviewer: Are you good at judo?

 Mrs Smith: No, but I’m crazy about watching it on television.

Interviewer: What are you good at?

Mrs Smith:  I’m good at cooking and Clueless and Holmes are very

fond of my food.

Interviewer:  What are you bad at?

Mrs Smith:  I’m bad at singing and dancing.

Interviewer:  I think gardening is a good hobby for you.

Mrs Smith:  Yes, but I haven’t got a garden.

 

3) Виконання після текстових  завдань.

Робота в парах.

Учні складають свій власний діалог за поданим зразком.

 

  1. Читання.

1) Етап підготовки до читання.

Усна бесіда з учнями.

 

2) Етап читання.

Учні читають тексти на картках (група 1, 3 – текст 1; група 2, 4 – текст 2).

TEXT 1

Hi Karina!

Thanks for your email. I’m not very good at writing emails but I’m very keen on reading them.

Normally I don’t have to study a lot but I’m very busy today because I have to finish my Biology project for tomorrow. I’m very interested in Biology. It’s my favourite subject. I want to be a famous biologist in the future! Do you have to do a lot of projects at school?

What about your plans for the summer? Will you come to England this year?

Best wishes,

Mike

 

TEXT 2

Hi Mike!

Thanks for your email. I’m keen on writing emails and I’m crazy about reading them.

It’s great it’s Friday – it’s my favourite day.

What are you going to do at the weekend? It will be a very busy weekend for me and my family. It’s my mum’s birthday on Sunday and we want to do a surprise party for her. My mum is very interested in ancient Egypt so my sister and I are going to dress up as Egyptians. Dad says we’re crazy but I’m sure Mum will like it! We’re going to cook some Egyptian food too.

Today my sister and I are going to call all the people in the family and invite them. Dad is going to buy the food and drinks.

When is your birthday?

Best wishes,

Monica

 

3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.

Робота в групах.

Гра «Slalom»

Учні у кожній з груп задають три запитання до тексту наступній групі.

 

  1. Усне мовлення.

1) Учні заповнюють підстановчу  таблицю з метою отримання інформації про уподобання своїх товаришів. (Слайд №8)

Слайд8

 

Name: Interested in Fondоf Crazyabout Goodat Badat
1………
2………
3………

 

2)  Учні складають речення про себе та двох партнерів у групі.

3) Гра «Magic Box»

Учні відповідають на запитання, які витягують із скриньки.

  • Do you have a hobby?
  • What are you interested in?
  • What are you keen on?
  • Are you fond of reading books?
  • What are you good at?
  • What are you bad at?
  • Are you good at playing tennis?
  • Are you good at dancing?
  • What do you like doing in free time?
  • Where do you go at weekends?
  • What is your hobby?
  • Do you like watching TV in your free time?
  • Are you fond of learning English words?
  • Are you good at speaking English?
  • What are you scared of?
  • What are you bored with?
  • Are you bored with playing computer games?
  • Are you fond of going in for sport?

 

ІІІ. Заключна частина уроку.

  1. Домашнє завдання.

Скласти усну розповідь про проведення вільного часу, свої інтереси та уподобання.

Слайд9

  1. Рефлексія.
  2. Підведення підсумку уроку та оцінювання.

                     

                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оставить комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Required fields are marked *

*

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>